czyste powietrze
Program „ Czyste Powietrze”
Zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego wydawane w związku
z Programem „Czyste Powietrze” 2.0.
Osoba fizyczna, która zamierza złożyć wniosek o przyznanie podwyższonego poziomu dofinansowania do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej do dnia złożenia wniosku powinna uzyskać od wójta, burmistrza lub prezydenta miasta (zgodnie z miejscem jej zamieszkania) zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka jej gospodarstwa domowego.
Ważne!
- Wydanie zaświadczenia przez GOPS następuje na żądanie osoby fizycznej w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku.
Wymagane dokumenty:
- Żądanie wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego
- Podpisana klauzula informacyjna RODO
Dodatkowo:
- oświadczenie wnioskodawcy o dochodach swoich lub członka gospodarstwa domowego innych niż dochody podlegające opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych na zasadach określonych w art. 27, art. 30b, art. 30c, art. 30e i art. 30f ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (część III wniosku), jeżeli strona otrzymała w/w dochody
- w przypadku osób posiadających gospodarstwo rolne - oświadczenie wnioskodawcy o wielkości gospodarstwa rolnego jego lub członka gospodarstwa domowego wnioskodawcy, wyrażonej w hektarach przeliczeniowych ogólnej powierzchni – oświadczenie (część IV wniosku)
- W przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne – zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego.
Miejsce składania wniosków:
Żądanie wydania zaświadczenia mieszkańcy Gminy Rzezawa składają w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rzezawie ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa pok. nr 3
Żądanie wydania zaświadczenia składa się na piśmie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej . W przypadku złożenia żądania wydania zaświadczenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej wniosek ten opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego.
Uwaga!
- Osoby zainteresowane złożeniem żądanie wydania zaświadczenia proszone są w pierwszej kolejności o wykorzystanie w tym celu środków komunikacji elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny lub profil zaufany).
- Istnieje również możliwość przesłania wniosku za pośrednictwem operatora pocztowego lub wrzucenia wniosku do skrzynki podawczej znajdującej się przy budynku Urzędu Gminy Rzezawa
- Osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rzezawie ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa pok. nr 3
Więcej informacji można uzyskać pod nr telefonów: 14 68 58 555, 14 648 48 03